Produkt dnia
Firany z gipiurą  z markizety bez prasowania
Firany z gipiurą z markizety bez prasowania
85,00 zł 69,11 zł
szt.
deska + notes dziadek
deska + notes dziadek
27,00 zł 21,95 zł
szt.
Zasłona   gotowa,  wiosenna  LEN YK6
Zasłona gotowa, wiosenna LEN YK6
100,00 zł 81,30 zł
szt.
Zasłona LEN  szara jasna 3D WYCINANE LASEROWO
Zasłona LEN szara jasna 3D WYCINANE LASEROWO
100,00 zł 81,30 zł
szt.
Firanka firany firanki kokony na pięć L 64 id 460
Firanka firany firanki kokony na pięć L 64 id 460
69,00 zł 56,10 zł
szt.
Prześcieradło Jersey z gumką 220x200cm   id  703
Prześcieradło Jersey z gumką 220x200cm id 703
39,00 zł 31,71 zł
szt.
Firana gotowa L 184 prosta biała z cyrkoniami
Firana gotowa L 184 prosta biała z cyrkoniami
55,00 zł 44,72 zł
szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Regulamin

Informacja dla konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zawartej na odległość

Jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go zwrócić bez podania przyczyny i zażądać zwrotu gotówki. Masz 30 dni od otrzymania przesyłki na zgłoszenie odstąpienia od umowy i odesłanie produktu.

Ogólne zasady dotyczące odstąpienia od umowy zawartej na odległość:

  • Masz 30 dni na odstąpienie od umowy i zwrot towaru (pkt. 7.1. Regulaminu)
  • Przed wysłaniem towaru skontaktuj się z nami w celu uzgodnienia zwrotu lub wymiany (pkt. 7.3. Regulaminu) poprzez złożenie jednoznacznego oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.
  • W przypadku odstąpienia od umowy zwrócimy Ci wszystkie koszty z wyjątkiem kosztów dostawy, które są inne niż najtańsza, dostępna w momencie zakupu forma dostawy (pkt. 7.5. Regulaminu).
  • Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku zakupu produktów na indywidualne zamówienie,  np. materiały metrażowe cięte na wymiar oraz szyte według wymiaru podanego przez Konsumenta; (pkt. 7.6. Regulaminu).
  • Po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz 14 dni na zwrot produktu do sklepu (pkt. 7.7. Regulaminu)
  • Koszty odesłania towaru nie są zwracane. Wybierz taką formę dostarczenia towaru, żeby produkt zwracany nie uległ z niszczeniu w transporcie (pkt. 7.8. Regulaminu).
  • Odpowiadasz za obniżenie wartości zwracanego produktu, jeśli zwrócony produkt nosi znamiona używania lub w inny sposób została przez Ciebie obniżona jego wartość (pkt. 7.9. Regulaminu).
  • W ciągu 14 dni od otrzymania zwracanego produktu, odeślemy wartość zakupionych przedmiotów na rachunek bankowy wskazany przez Ciebie w formularzu (pkt. 7.10. Regulaminu).
  • Odesłanie wartości zwracanych produktów, może zostać wstrzymane do momentu rzeczywistego otrzymania przez Sprzedawcę zwracanego przez Ciebie produktu (pkt. 7.11. Regulaminu).
  • Nie przyjmujemy produktów wysyłanych za pobraniem (pkt. 7.12. Regulaminu).

Do formularza możesz dołączyć dowód zakupu (lub jego kserokopię) w postaci paragonu, co ułatwi i przyspieszy zwrot należności.

Informacja o prawie odstąpienia od umowy albo obniżeniu ceny z powodu wady rzeczy sprzedanej

Jeżeli otrzymasz produkt, który posiada wady fabryczne, możesz go zareklamować i żądać naprawy, wymiany lub zwrotu gotówki.

Ogólne zasady dotyczące reklamacji:

  • Masz prawo do złożenia reklamacji w razie stwierdzenia występowania wady rzeczy sprzedanej (pkt. 8.1.1. Regulaminu).
  • Przed wysłaniem towaru skontaktuj się z nami w celu uzgodnienia wymiany (pkt. 8.1.2. Regulaminu) poprzez złożenie formularza reklamacyjnego.
  • Odpowiedzi na reklamację udzielimy nie później niż w ciągu 14 dni (pkt. 8.1.3. Regulaminu).
  • Możesz złożyć reklamację na produkt, który ma wady fizyczne w ciągu 2 lat od jego zakupu, jednak nie później niż rok od zauważenia wady (pkt. 8.1.3. Regulaminu).
  • W związku ze złożoną reklamacją, możesz zażądać naprawienia, wymiany lub obniżenia ceny produktu, a w przypadku braku możliwości naprawienia lub wymiany, możesz zażądać zwrotu wartości zakupionych produktów (pkt. 8.1.4. Regulaminu).

Do formularza możesz dołączyć dowód zakupu (lub jego kserokopię) w postaci paragonu lub faktury VAT.

Jeżeli przy odbiorze towaru zauważysz, że opakowanie nosi ślady zniszczenia, sprawdź w obecności doręczyciela czy towar nie uległ zniszczeniu. Jeśli towar nosi ślady uszkodzenia powstałe podczas transportu, sporządź w obecności doręczyciela odpowiednią notatkę oraz odmów przyjęcia przesyłki.

Do złożenia reklamacji, jak również odstąpienia od umowy, przydatne będą odpowiednie druki. Aby je pobrać, kliknij prawym przyciskiem myszy na poniższy link i wybierz "Zapisz element docelowy jako..."

  • Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość - plik w formacie PDF (27,3 KB)
  • Formularz reklamacyjny - plik w formacie PDF (126 KB)
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl